wtorek, 3 kwietnia 2012

My Secret, Extra Lash Mascara -Tusz pogrubiający

Hej hej hej!

Dzisiaj chciałam Wam się  pochwalić nowym cudeńkiem jakie kupiłam. Długo się wachałam co do tego tuszu ale jestem totalnie zadowolona,że go kupiłam. Nie lubię silikonowych szczoteczek, ale tutaj odpowiada mi w 100%.
Mam mnóstwo pogrubiających tusze,ale niewiele z nich wydłuża rzęsy- a ten tak! Szukałam zupełnie czego innego niż do czego jest przeznaczony i znalazłam. Oczywiście dzięki mojej wyroczni KWC :)
Wygląda trochę kiepawo, ale ja nigdy nie używam tuszu samodzielnie, wierzcie mi,że w połączeniu z Colossalem wygląda świetnie ;) Ale zeby tu być obiektywną wstawiam zdjęcia jak zachowuje się sam na moich rzęsach, bez żadnego rozczesywania, używania innych szczoteczek jak ja to zwykle robie itp. ;)


+
*zdecydowanie wydłuża
*lekko podkręca
*nie kruszy się
*ładna, głęboka czerń
* precyzyjna szczoteczka: dotrze do każdej nawet najmniejszej rzęsy

-
*jest bardzo rzadki przez co odbija sie na powiece i trochę długo schnie


Myślę jednak ,że jak trochę zgęstnieje to będzie jeszcze lepszy :)

A Wy miałyście do czynienia z tym tuszem? Co o nim myslicie??
 

Pozdrawiam,



16 komentarzy:

  1. świetnie podkreśla rzęsy ;) nie miałam ale kupię jak mi się skończą

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz sliczne oczyyyy :) fajny tusz, ladnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie i wyraźnie podkreśla czyli to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wszystko ujęłaś ; ) Lubie twojego bloga więc będę tu częściej wpadać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoim rzęsom we wszystkim ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog ;) i śliczne rzęsy zapraszam do siebie jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji ;) http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie wydłużył Ci rzęsy :)
    Bardzo fajny blog i zapraszam do mnie http://passioninworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam tusz, masz śliczne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt! naprawdę widać super różnicę:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki efekt! Nie wierze, cudowne masz rzęsy! Zdecydowanie obserwuję tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ;) Wesołych Świąt ;) Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :) fajnie wydłuża :)
    Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda :) ale to pewnie dzięki Twoim długim rzęskom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rowniez polegam na KWC od dawien dawna :D

    rzesy wygladaja rewelacyjnie, nie mam nic z tej firmy, ale mysle, ze bedac w Naturze skusze sie na niego, bo naprawde mnie zaciekawil.

    Gosia

    p.s. masz ochote obserwowac?

    OdpowiedzUsuń