poniedziałek, 23 stycznia 2012

Moje podkłady- porównanie.

Hej śliczne :)
Niedawno kupiłam kolejny nowy podkład i po jego testach natchnęło mnie do napisania tej notki.
Wciąż szukam swojego podkładowego ideału, niektórym jest do tego bliżej innym dalej, ale o tym za chwilę ;)
Moja cera jest naprawde dziwna. Nie mogę jej zaliczyć do mieszanej, bo nie mam problemu z przetłuszczaniem i błyszczeniem się skóry, jest raczej sucha zaś z niedoskonałościami.
Od podkładu wymagam wyrównania kolorytu cery, ukrycia drobnych defektów takich jak cienie pod oczami, roszczerzonych naczynek wokół nosa i małych przyjaciół ;). Chcę aby był trwały i nie  ścierał się zbyt szybko bo mam tendencję do ciągłego dotykania twarzy oraz by nie podkreślał suchych skórek. A jeśli do tego by nawilżał skórę to już ideał ;)
 
Przedstawię Wam teraz kilka moich podkładów. Wypisałam plusy i minusy każdego z nich by lepiej móc je porównać :)


Wybaczcie te upaprane opakowania ale nie chciało mi się ich myć specjalnie do zdjęć, skoro i tak jest zaraz wybrudze ;)

Rimmel- Lasting Finish 25h odcień 100 Ivory



+
  • przyzwoite krycie
  • wygodne,estetyczne opakowanie z pompką(posiadam wersję angielską, polska jest w fioletowej tubce)
  • wydajny
  • dobrze nawilża
  • trwały
-
  • "lepi się"
  • jest dość ciężki
  • ma kiepską gamę kolorystyczną, ciężko dobrać coś do swojej karnacji- najjaśniejszy kolor trochę za jasny, ton ciemniejszy za ciemny 
cena: ok. 30 zł

L'Oreal Matte Morphose odcień 180 Sable Rosé


+
  • ładnie matuje
  • wyrównuje koloryt cery
  • nie daje efektu maski
  • łatwo dobrać odcień podkładu do karnacji


-

  • roluje się, przeszkadza to w nakładaniu podkładu
  • wysusza skórę
  • kiepskie krycie
  • podkreśla suche skórki
Cena: ok 60 zł ( wg mnie nieadekwatna do jakości)


Maybelline, SuperStay 24h odcień Ivory







+

  • matuje
  • nieźle kryje
  • trwały
  • nie spływa z twarzy
  • wydajny
  • ma jakby suchą konstystencję przez co nie czuć że mamy go na twarzy i świetnie sprawdza się latem nawet w upały
-
  •   nie nawilża,ale można to wybaczyć właśnie przez tą suchą konsytencję
  • ciemna gama kolorystyczna, o lekko pomarańczowym zabarwieniu- napewno nie znajdziemy w tej serii podkładu o żółtym bądź różowym zabarwieniu
  • nieodpowiednio nakładany może tworzyć efekt maski,nietrudno z nim przesadzić
cena: ok. 35-40 zł

Avon, Extra Lasting odcień Shell

+
  • nawilża
  • ma aksamitną,kremową konsystencję
  • nie ściera się
  • przyzwoicie kryje
  • ma w swojej gamie jasne kolory, idealny dla bladolicych, jest to jedyny podkład poza Affinitone Maybelline który ma tak ładne jasne odcienie
-
  • nie matuje, więc jeśli ktoś tego szuka to raczej nie w tym podkładzie
  • w kontakcie z wodą robi się biały, nie wiem czym jest to spowodowane, nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło ale gdy np zwilżymy palec i przetrzemy nim trochę po twarzy z podkładem zacznie się wytwarzać delikatna biała piana, jeśli ktoś wie dlaczego tak się dzieje niech da mi znać ;)
  • może być trochę za ciężki na okres wiosenno-letni
cena: ok. 30-35 zł (czasem taniej, jeśli jest w promocji)

Rimmel, Match Perfection foundation gel odcień 103 true ivory

+
  • dopasowuje się do kolorytu cery, nie ma problemu z dobraniem koloru
  • nie tworzy efektu maski, ciężko z nim przesadzić
  • matuje
  • średnio kryje, lecz można sposobem warstwowości stopniować krycie
-
  • łatwo się ściera
  • może podkreślać suche skórki
  • niehigieniczne opakowanie(nabieranie palcami)
  • mało wydajny
Cena: 30 zł
Tak jak wcześniej wspominałam jedne są blisko ideału inne trochę mniej :) Moimi faworytami są Match Perfection na okres wiosenno-letni oraz Extra Lasting na ten jesienno-zimowy. Spełniają zdecydowaną większość powierzonych im przeze mnie zadań i może kiedyś zacznę szukać czegoś lepszego, póki co nie mam zamiaru.
Mam nadzieję,że moje porównanie na coś Wam się przyda i choć trochę przybliżycie się do znalezienia swojego faworyta wśród podkładów. Chętnie dowiem się też jakie są wasze typy, piszcie :)

2 komentarze:

  1. Moim faworytem ostatnio jest właśnie Match Perfection :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie prowadzony blog, byle takich dalej było. Nie warzne ze jest to moja przyjaciółka, patrze na treść a nie na osobę :)

    OdpowiedzUsuń