sobota, 21 stycznia 2012

Zwyklaczek z akcentem na usta

Za oknem pochmurno, zimno, wieje, pada,nic dziwnego,że zostałam w domu.Nic nie miałam do roboty, więc z nudów wzięłam się za jakiś makijaż Ostatecznie jest to prosty zwyklaczek, który często noszę do szkoły, no może z wyjątkiem tych czerwonych ust, choć pewnie znalazłyby się osoby, które śmiało malowałyby się tak na codzień.
Mam nadzieję,że się spodoba :)


Kosmetyki, które użyłam:
  • podkład Avon Extra Lasting Shell
  • puder Synergen 03
  • róż Benefit Benetint
  • kredka do brwi Essence 03-light brown
  • paletka Sleek Oh So Special : Pamper, Boxed.Gateau i Organza
  • paletka Sensique 103 : blady róż i biały
  • eyeliner Wibo Czarny
  • tusz Maybelline Colossal
  • szminka Maybelline Moisture Extreme 535 Passion Red
  • beżowa kredka na lini wodnej Paese








4 komentarze:

  1. jesteś naprawdę bardzo ładna a makijaż dodatkowo pięknie to podkreśla :) subtelnie i kobieco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ja bym dała, żeby mi taki kolor na ustach pasował!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w takim makijażu z akcentem na usta :)

    OdpowiedzUsuń