sobota, 28 stycznia 2012

Moje zakupy kosmetyczne + przepis na peeling kawowy

Hej dziewczyny!
Ostatnie kilka dni poświęciłam na poszukiwaniu tej słynnej bazy pod cienie Virtuala. Szukałam jej w wielu drogeriach, chodziłam,pytałam-tu nie mają, tam też nie, a ja tak bardzo chciałam ją mieć :)Czy Wy też macie taki problem z dostaniem kosmetyków polskich firm?  Wracając ze szkoły napotkałam maleńką drogerię, weszłam zapytałam i wyszłam nie tylko z bazą ale i z korektorem Bell, o którym również słyszałam wiele dobrego. Jestem zadowolona i już wiem gdzie mam chodzić na zakupy ;))

A oto co ostatnio kupiłam:
-Artiste, keratyna w sprayu
-eyeliner Miss Sporty
-korektor Bell 02
-cień My Secret
-"rybki" Alterry
- baza Virtual
no i gratis w naturze dostałam płyn do płukania ust, przyda się na jakieś wyjazdy ;) Nie mogę się doczekać by wszystkiego wypróbować.Na pierwszy plan napewno pójdą kapsułki Alterry także spodziewajcie się recenzji w najbliższym czasie :)


Bardzo rzadko używam peelingów. Może nie z braku chęci lecz poprostu z czystego lenistwa. Czasem jednak coś mnie "weźmie". Wtedy robię właśnie ten oto peeling, ponieważ te ze sklepu zbyt delikatnie wg mnie ścierają naskórek, a opakowanie starcza może na 2 razy.

Oto przepis:
-3 -4 łyżki zwykłej kawy(nie rozpuszczalnej)
- łyżeczka cynamonu
-1 łyżka oliwy z oliwek ewentualnie oleju

Mieszamy wszystko i wykonujemy peeling, także nic skomplikowanego :) po takim peelingu mamy doskonale wygładzoną skórę i dzięki oliwie nie musimy już używać balsamu co dla takich leniuszków jak ja jest baaardzo korzystne :) Polecam wypróbowania!

życzę Wam miłego weekendu :)

3 komentarze:

  1. Kupiłam ostatnio te ampułki i stosuje od 2 dni, maja cudowny skład! A co robią to powiem jak zużyje całe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je stosuje, na razie jedną kapsułę zużyłam ale jak dla nie extra przez długie godziny skóra twarzy jest nawilżona i mięciutka jak pupcia niemowlęcia ;)

      Usuń
  2. Koniecznie napisz jak ta baza z virtual'a bo jestem ciekawa czy ją polecasz czy odradzasz ; p czekam na Twoją opinię ; D

    OdpowiedzUsuń