sobota, 3 marca 2012

Blond czy brąz? Pytanie do Was ;)

Cześć!
Ostatnio męczy mnie myśl nad zmianą koloru włosów. Lubię swój kolor, ale z drugiej strony chciałabym wyglądać bardziej naturalnie a przede wszystkim żeby odrosty nie były tak widoczne. Niestety wyglądam jakbym miała czarną plamę na głowie mimo,że mój naturalny kolor to jasny brąz.  Poza tym włosy się niszczą, i to bardzo bo używam mocnego rozjaśniacza, nic poza nim nie jest w stanie ruszyć moich włosów,żeby nie były żółte lub pomarańczowe. Chciałabym je zapuścić i wiem,że gdy nie będe ich farbować albo przynajmniej delikatniejszą farbą i rzadziej to z pewnością będzie to łatwiejsze.
 W każdym razie mam pytanie do Was: w którym kolorze jest mi ładniej? Pytałam znajomych, ale nikt nie jest w stanie się sprecyzować, jeśli już to niewielu z nich.  Poza tym myślę,że Wy- osoby,które nie znacie mnie osobiście  będziecie bardziej szczere i obiektywne ;)

Niestety nie mam żadnego zdjęcia w naturalnym kolorze włosów( o matko,kiedy to było...), ale rok temu naszło mnie na pofarbowanie się spowrotem  na brąz. Nie mam za wiele zdjęć ale myślę,że tyle wystarczy. Na głowie miałam wtedy złocisty brąz od Palette.




W blondzie mnie już widziałyście ale tak dla przypomnienia moje włosy i ja :))
Mam już totalny mętlik w głowie, a chcę coś zmienić, w końcu idzie wiosna! ;) Liczę na Waszą pomoc :)
Oczywiście w grę wchodzą także inne kolory włosów- jednak ja poprostu za wiele nie eksperymentowałam blond to moja jedyna odskocznia od natury tak więc nie wiem jak bym wyglądała w innych kolorach, każda sugestia mile widziana ;)

Pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. o nieee, blond to zdecydowanie Twój kolor <3 :)
    PS też masz beagl'a? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie masz włosy są po prostu cudne :****
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , jeśli chcesz to obserwuj
    kiss : ****

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam że brąz, powody są proste: Nie ma odrostów, mniej zniszczone włosy (farbowanie na bląd) Itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci i w blondzie i w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. twój jasny blond jest piękny ale ja byłabym za lekkim przyciemnieniem jakąś farbą na 8 poziomie(?) odrost byłby mniej widoczny...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie blond <3 ;) A tak poza tym to zazdroszcze platyny, a w szczególności dlugości włosów .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie braz. Wygladasz lepiej, a nie jak 'slodka idiotka' (bez obrazy :) ).
    I hmm nie wiem zrob cos z rzesami :P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blondynki górą:) Jestem za Blond. A przy okazji blond nie oznacza" słodkiej idiotki". Bez obrazy ale tak uważają brunetki. Oczywiście nie wszystkie.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. blond :) wystarczy tylko dbac o wlosy i tez beda piekne ..

    OdpowiedzUsuń
  10. stanowczo blond - brąz ciebie akurat postarza

    OdpowiedzUsuń