piątek, 15 czerwca 2012

Do ciała tylko Ziaja :)

Hej dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam troche poopowiadać o moich kosmetykach do ciała.  Na rynku mamy mnóstwo balsamów, mleczek, masełek i innych pierdół do ciała..Uwielbiam te wszystkie zapachy, różne konsystencje- latem lekkie mleczka, zimą gęste nawilżające masła. Tyle przecież ich na rynku, wielu firm, ale ja w zasadzie kupuję tylko te od Ziaji. Jasne, zdarzają się odstępstwa, ale zawsze pokornie wracam do naszej rodzimej firmy. Szczególnym uwielbieniem darzę masło kakaowe, które od wielu lat poprostu musi stać u mnie na półce, o każdej porze roku. Oto mój mały Ziajkowy zbiór:



Jak już wcześniej wspomniałam mój niekwestionowany numer 1 wśród kosmetyków do ciała. Świetnie nawilża i obłędnie pachnie. Chociaż nie przepadam za parafiną, to akurat w takich produktach mi nie przeszkadza. Zawsze gdy się nim smaruję przypomina mi się słoneczne lato :) Gdy już zdarza mi sie opalać to biorę go na plażę, albo jego inną wersję- przyspieszacz opalania i przyznam,że naprawdę widać różnicę przy opalaniu z nim i bez niego.


Masła od Ziaji są dobre latem, wbrew pozorom są bardzo lekkie i szybko się wchłaniają. Wersji tego masła jest mnóstwo: oliwkowe, bursztynowe, waniliowe, kozie mleko, kakaowe,opalizujące, pomarańczowe, kokosowe i sopot spa. Nie przetestowałam jeszcze wszystkich, bo tak rzadko się smaruję,że zajęło by mi to chyba z 2 lata, ale kiedyś napewno ;) 2 ostatnie mam w swojej kolekcji i bardzo je lubię :)


Mam jeszcze balsam brązujący i jest bardzo fajny, chociaż nie tak dobry jak ten od Lirene. Niedługo zrobię porównanie tych balsamów i napiszę o nim coś więcej :)

A czy Wy macie jakąś ulubioną markę w kwestii pielegnacji ciała? Czy raczej używacie różnorodnych produktów wielu firm?

Pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Ziaja jest boska :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja to cudo i to tanie cudo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełko kakaowe - TAK! Ja uwielbiam serię z Koziego Mleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm miałam kiedyś i już nawet nie pamiętam jak pachniała :c coś czuję,że muszę zakupić ;)

      Usuń
  4. Ja jestem strasznie leniwa jeśli chodzi o sarowanie się balsamami i innymi takimi, ale muszę się za siebie wziąć i zdenkować, bo wszystko pootwierane a nie ma komu używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mam ten sam problem :D uwielbiam balsamy i oprócz tych z Ziaji mam jeszcze sporo innych firm, ale jakoś ciągle zapominam się nimi smarować ;)

      Usuń
  5. jakoś ulubieńców nie mam - testuję różne specyfiki :) zimą musi być neutrogena, bo nic innego nie daje sobie rady, ale w cieplejsze miesiące eksperymentuję :D ziai mam balsam kokosowy i pachnie obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! neutrogenę też lubię :)
      noo kokosowy to cudo, zawsze siedzę i się wącham :D

      Usuń
  6. O TAK! ziaja jest the best. Kocham ich serię sopot SPA oraz dermokosmetyki ZiajaMed do cery łojotokowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, sopot spa pachnie obłędnie :D

      Usuń
  7. Ja mam to mleczko kakaowe z pompką i jest mega wydajny i ładnie pachnie, troszkę trudno się rozprowadza na ciele, ale mam na to sposób, a mianowicie grzeje trochę wody i wkładam butelkę z mleczkiem do tej cieplej wody w tedy to mleczko robi się ciepłe i bardziej rzadkie.

    Kocham ziaję za cenę i ładne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam serię masło kakaowe z ziaji, pachnie obłędnie :)

    P.S.
    Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam kilka kosmetykow tej serii...swietne rzeczy za male pieniadze:)))naprawde godne polecenia:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kolekcja, też jestem fanką Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię produkty z Ziaji. Są super. Ps. Fajna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  12. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  13. (obat miom) thanks for the information (obat miom) , which was very helpful and useful (obat miom).

    OdpowiedzUsuń