wtorek, 7 lutego 2012

Every girl want to be a Barbie :)

Dzisiejszy post troszkę z przymrużeniem oka ;) Gdy byłam mała Barbie była moją idolką- miałam cały ich zbiór, ubierałam je czesałam, malowałam..W pewnym sensie zostało mi to do dziś tylko,że teraz preferuję żywye osoby ;))
Dziś mój makijaż inspirowany tą właśnie lalką, bo przecież każda dziewczyna kiedyś po trochu marzyła, by być taka jak ona ;)




Wybaczcie moje głupie miny, ale usiłowałam jak najbardziej wcielić się w rolę, tylko nie za bardzo mi wyszło ;)) Niestety zdjęcia nie oddają tego jak to naprawdę wygląda( cóż bardziej różówo i błyszcząco ;))

Wiem,że moja częstotliwość pisania jest wręcz porażająca ale wszystko nadrobię! Mam kilka pomysłów na notki,tylko nie mam czasu by je zrealizować, ale jeszcze tylko 4 dni męczarni z poprawami i wreszcie będę mogła się tym zająć :) A tym czasem lecę do szkoły, miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. Trzymaj się ciepło, bo u mnie w klasie lód i mroź buuu za 2h do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż nie w moim stylu ale na Tobie bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie podkreśliłaś oczy :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście jak laleczka! pięknie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. barbie jak się patrzy :) masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się to nie marzy wcale

    OdpowiedzUsuń